יום רביעי, 2 בפברואר 2011

סיכום ישיבת צוות 2.1.2011

הישיבה המוצלחת התחילה בהצגת הרעיונות של רוב המשתתפים (״שיעורי הבית״) הוצגו מספר רעיונות עבור הקונספט העיצובי, פרטי חיבור כגון:
גיא, מורן ואריאל הציגו את מערכת המשטחים המחוברת לאלמנטים האופקיים.(״דגים ונחשים״) .באופציה זו הוחלפו המסילות ביחידות של אלמנטים קווים המחברים כל אחד מהמשטחים בנפרד.
סתיו הציגה את מערכת המסילות ושיטת החיבור ביניהם על ידי אלמנטים קווים ניצבים ולא מישוריים המחברים את המסילות. אלמנטים אלה משמשים גם לעיצוב המיקום והצפיפות שלהם משתנים על פי עיצוב החלל ודרישות האוצרות.
עדי וסיון שלחו את העבודה שעשו , הציגו שתי מערכות. האחת מבוססת על כמו אריחים מסודרים שנוצרת הפרעה בארגון שלהם כתוצאה מהאוצרות.
עדי "המתעדת" הציגה את הרעיון שלה עבור הקונספט העיצובי המתייחס לחלל הגלריה כחלל מלא באלמנטים כאשר המוצגים בתערוכה ״נוגסים״ בהם ויוצרים ההפרעה בחלל . (מה שהיה קרוי בעבר ה"קולבים") האלמטים עצמם הוצגו כאלמנטים קווים דמויי חוטים.
בועז גם כן התייחס לאותו קונספט ״קולבים״ רק שהקולבים הפכו לאלמנטים אנכיים קווים מסודרים בתכנית כגריד . האלמנטים האנכיים נחתכים במקומות שונים ומייצרים את "הרווח" שבו עוברים האנשים ונמצאים המוצגים בתערוכה.
לאחר ההצגה של כולם התנהל דיון ובו הועלו מספר אפשרויות היברידיות המשלבות בין שני הקונספטים.
זיו הציע לשלב בין הרעיון של בועז בו האלמנטים הקווים נמצאים על הרצפה ועליהם מונחים אלמנטים אופקיים עבור מוצגי התערוכה. אלמנטים אלה ממשיכים והופכים להיות חלק ממערכת ה״דגים והנחשים״ .
אריאל הציעה לקחת את הקונספט של בועז עם שוני בכך שהאלמנטים האנכיים לא רק יחתכו על פי מוצגי התערוכה אלא גם ישנו את הזוית כךשתהיה בגריד הפרעה כמו בשדה שיבולים.

הרעיון היכה גלים ומיד כולם דיברו בו והעלו רעיונות למימושו. גיא אישר אותו כפרמטרי במידה מספקת. לאחר הצבעה דמוקרטית וכמעט ברוב קולות הצעה זו המכונה ״ים השיבולים" זכתה וכולם שמחו ושתו למברוסקו.
לאחר כל זה נחלקנו לשלוש קבוצות :
קבוצת האלגוריתם:
זו האחראית על כתיבת הקוד ב״חגב״
קבוצה זו מכילה את גיא, זיו, ומורן
קבוצת האוצרות והמורפולגיה:
קבוצה זו תהיה אחראית מחד על מיקום וסידור המוצגים בתערוכה, אחראית על האמירה והקונטקסט, תנועת האנשים בחלל וכו. מאידך מאפיינת את הסיטואציות הצורניות והפונקציונאליות של האלמנט העיצובי של התערוכה כלומר איך ה״שיבולים״ מתאימים למוצגים, מה קורה להם כשהחומרים עוברים מרצפה לקיר, איך הם מתאימים את עצמם להסתרה וגילוי של האלמנטים.
קבוצה זו מכילה את: אריאל,בועז,מושית, עדי, שנהב,מאיה, אביב ויעל
קבוצת הפרטים:
הקבוצה שאחראית על פרטי החיבור של האלמנטים. על הקבוצה לקבוע את הגדלים של האלמנטים כך שיענו על הדרישות הקונסטרוקטיביות, ימצאו מחברים מתאימים, כאשר הדגש הוא על פשטות ויעילות השימוש בחומר.
קבוצה זו מכילה את סתיו ואידה
קבוצות אלה כפי שהוזכר הם לחלק התכנון הראשוני ובשלב מאוחר יותר ישתנו.
ל כל מי שפספס את הפגישה להחליט לאיזו קבוצה הוא מעוניין להצטרף ויצור קשר עם אחד מחברי הקבוצה. פגישות קבוצתיות נקבעו למשך השבוע הקרוב נא להתעדכן.
זיו מינה את עצמו לאחראי על איסוף החומר התיעודי ולכן כל חומר שיש לכם אנא שלחו אליו להמשך תיעוד.
כמו כן אנא השתמשו בבלוג החדש לעבודה. עשו לו לייקים, שילחו תגובות. בועז יאהב אתכם.
פגישה של כולנו תהיה ביום שלישי אותו מקום. אותה שעה.אותם נשנושים פחות אות יותר.

אלא אם כן תתקבל הודעה אחרת.
בהצלחה לכולנו!

תגובה 1:

adi אמר/ה...

יששש הבנתי איך מגיבים !!!